Nu hvor der brug for specialister indenfor nær sagt alle brancher, vil jeg melde under den fane, der hedder “bred generalist”, med en meget bred forståelse for de sammenspillende elementer i kommunikation og konvertering. Kommunikation og konvertering:
Disse tanker, både den kreative og den kommercielle indsigt, er effektive værktøjer til at ville kommunikere og engagere målgruppen.
Allround grafiske print-opgaver har jeg lavet masser af, da jeg har lavet alt fra POS kampagner, magasinproduktion, logoer, brochurer, printkampagner, men jeg har også lavet en del webdesign opgaver indenfor SEO, layout, optimering etc, og orienterer mig mod nutidens trends og stilarter.
Min rejse har foreløbigt bragt hertil, hvor jeg kan omsætte mine kvalifikationer, faglig indsigt, social/kulturel kapital til kommunikere udfordringer, som f.eks. indenfor marketing
Men er meget optaget af hvordan man f.eks. om man som virksomhed::
- Kan tiltrække de rigtige kunder/leverandører?
- Kan erobre nye markeder eller få større markedsandele?
- Kan udfolde sit fulde potentiale?
Er I også nysgerrige? Så tag endelig kontakt!
Jeg har taget adskillelige kurser, som I kan finde her:
Digital markedsføring:
Neuromarketing:
Bæredygtige udviklingsmål – En global, tværfaglig vision for fremtiden: