Kunden er et nyligt startet bogføringsselskab, der tilbyder rådgivende regnskab, bogholderi og årsrapporter (indsæt tekst fra visitkort) tjenester vedrørende forretningsudvikling.
Kundens kunder er internationale og foretrækker engelsk som foretrukket sprog.
METODE:
Som designer foretog jeg research omkring ældgamle runiske symboler for “afkast”, samarbejde, velstand og udveksling. Symbolet for transaktioner og udvekslinger udgjorde også grundlaget for logoet.
Der var dobbelte kurver med dobbelte bogstaver, så processen bevægede sighen imod sammenkoblede cirkler.
PROCES:
Et design bestod af en donut, som i “aktier” eller procenter, opdelt i udgifter eller indtægter. Dette i kombination med S betød, gjorde logoet stærkt og universelt, så det kunne forståes på tværs af nationaliteter og sprog.
RESULTAT
Større vækst med kommende EU-lovgivning:
(omkring CSRD/og indlæg fra sonne service – blogside omkring marketing og økonomi – bæredygtighed