Undervisning i social media marketing og branding

Video

We did a small video of the first course, where we shared our expertise about digital marketing, paid social and branding

SOFIRA undervisning

SOFIRA impact business design - undervisning

SOFIRA samarbejder med en SEO specialist, der sørger for at vores kunders udfordringer indenfor søgemaskineoptimering giver øget opmærksomhed, flere kunder og større tilfredshed og som team underviser SOFIRA i branding, strategi, marketing, og paid social

Det er Olena Tovshanchi, der med 10 års erfaring har som paid social og SEO ekspert fra 2014-2022 har hjulpet kunder i Ukraine.

Det er virksomheder som f.eks.:

Vil du forbedre din hjemmesides placering i

søgemaskinerne og skabe mere trafik til din virksomhed?

Kontakt SOFIRA i dag for at høre mere om vores skræddersyede SEO-løsninger, og hvordan vi kan hjælpe dig med at nå dine online-mål!

Er dit fundament i orden?

Eller skal der bygges helt om?

Content strategi

En værdiskabende content strategi starter med at skabe en fængende og meningsfuld fortælling, der appellerer til dine målgruppers behov og endda skaber bedre udgaver af dem selv ved hjælp af dit produkt eller service.

Impact Business Design fokuserer på at skabe, producere og optimere indhold, der ikke kun engagerer, men også konverterer.

Forestil dig din content-strategi som fundamentet for dit online hus.

Før du bygger vægge og tager på tag, skal du sørge for, at fundamentet er solidt.


Konverteringsrate = kunder i butikken.

Det kan være at du som virksomheds-ejer i SMV-segmentet ønsker en stærk online tilstedeværelse, hvor kunderne finder dig, og derfor er det fristende at springe direkte ind i webdesign, sociale medieindlæg og blogposts.


Men her er en afgørende indsigt:

En vellykket digital tilstedeværelse begynder ikke med det visuelle, det begynder med en content-strategi.

Dette fundament handler om at forstå dine kunders behov og ønsker.


Brede søgetermer er en investering

i fremtidige kunder

Ved at bruge brede søgetermer når du en bredere målgruppe og potentielt kan interagere med dem på de forskellige trin af købsrejsen. Ved at inkludere variationer og brede udtryk i din indholdsstrategi kan du appellere til flere potentielle kunder og vække interesse på flere niveauer.